Alltså, jag är värdelös på att uppdatera...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-10-11 » 00:39:39
Anledningen till detta är att jag sällan sitter vid datorn och att blogg.se inte finns i mobilversion.. Det går inte att smidigt uppdatera bloggen via mobilen och då måste jag ta fram datorn och det tar tid och sånt har man inte gott om som småbarnsmamma.. Plus att Tuva älskar att peta på datorn ifall man skulle göra det när hon är med. ^^ Så ni får lida med mina sporadiska uppdateringar fram tills blogg.se inser att de borde ha en mobilversion.. Kanske en app t.o.m.. Det hade varit något det :D Vad har hänt då? Hmm...

För ett par veckor sedan färgade jag mitt hår rött, har varit sugen på det ganska länge men vågade inte färga det under sommaren (det bleks ju så förb*nnat fort) men nu är det ju höst och det är ju alltid då man vill fräscha upp sig lite :D

I lördags var jag i Ullared och handlades loss.. Handlade mest saker till barnen men tror faktiskt att det är det roligaste :) Handlande även födelsedagspresenter till Tuva och hon kommer nog att tycka att det är riktigt roliga saker :D Kommer dock inte skriva något här utan det får ni reda på efter hennes födelsedag..

Idag har jag varit ute hos min mamma.. Kände inte för att sitta hemma ensam och glo utan följde med henne ut till landet och njöt av att vara med familjen. Att det även bjöds på riktigt husman (ugnsbakad falukorv och päramos) är ju inget man tackar nej till! Åh, va jag älskar min mors mat!! ^^


Vad händer denna vecka då? På torsdag kommer Lina upp med sina två sötlökar till barn och det ser vi fram emot med stor förtjusning! :D Hon stannar tills fredag så jag hinner visa henne en hel del av min värld ^^ Sen i helgen ska jag hinna med att träffa Mi (har iaf för mig att vi sa att vi skulle ses denna helg ^^) och ja, sen blir det nog lugnt..
Är bortbjudna på lite fester men jag vet inte.. Har ju redan varit ute en del nu på sistone och man vill ju inte att folk ska få för sig att man bara är ute och ränner när man har barn.. Ni vet vad jag menar :P
Jag vet ju att barnen har det hur bra som helst hos mormor men vill ju inte att folk ska snacka massa skit bara för att man kanske lämnar bort dom en natt.

Nu är det iaf sovdags.. Hade skrivgnistan uppe men David kom och störde mig för att jag skulle kolla på ett videoklipp..
Detta: http://www.youtube.com/watch?v=W86jlvrG54o&feature=related
Riktigt rörande faktiskt och ni: Det finns alltid någon som har det sämre och var glada över det ni har! :)

Godnatt på er mina kära läsare!!

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?