Ytterligare en vecka till godo ^^

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-31 » 22:25:52
Har tyvärr inga kort idag att dela med mig av :P
Ska fixa dom snarast möjligt men tills vidare får ni nöja er med text ^^

Idag har vädret inte varit så kul så efter att jag lämnade Tuva på dagis begav jag mig till HC för att träffa min mor och de tre små ^^
Jag var tvungen att lämna tillbaka Tuvas nya vindoverall för dragkedjan hade börjat krångla, vi fick ju en ny såklart ^^
Sen handlade min mor lite kläder på rean till Tuva, måste säga att det är mycket roligare (och enklare) att handla till Tuva :)
Vi tog även en fika där, min moster kom och fikade med oss men var sen tvungen att gå igen. Min morbror var klar med sina ärenden då ^^

Sen begav jag mig hemmåt och gjorde inte så mycket ^^ Hämtade Tuva på dagis och sen har eftermiddagen bara flutit på :)

Nu sitter jag och tittar på animal planet, nån dokumentär om folk som inte skulle vara vid livet idag.. Riktigt spännande faktiskt :)

Där har ni eran snabbis för dagen ;)

Mrs Zingmark
Postat av: Alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2011-04-12 / 08:40:04

Just därför jag försöker skriva varje dag:P Mycket skönare än att ha tio sms som ställer samma fråga varje dag:P



men jag ryter nog lite mkt ibland! Igår när min pappa kom och frågade om det inte blivit någon bebis än blev svaret;

Ja men då hade jag verkligen stått här och kokat kaffe till dig med världens mage!

Haha....;P



nej det löste sig inte med däcken=( det räknades till bilförsäkringen eftersom de tillhörde bilen, trots att de stod i förråd! Ibland undrar man ju hur dem tänker....

Ajja..



Allt bra med dig och familjen+ den i magen?

kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?