V 20+0

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-24 » 19:55:45
Nu är man halvvägs så.. Eller allt beror ju på hur man räknar men i min värld så räknar jag med helgångna veckor och nu har jag ju gått hela 20 veckor :)

Har även tagit kort idag, och fått leta lite för att hitta ett matchande kort från Tuvas tid i magen ^^
Skickar med så ni kan jämföra, och jag :D





Den översta bilden är från Tuvas tid och den undre är nuvarande graviditeten :) Jag trodde verkligenatt skillnaden var större men uppenbarligen inte ^^


Idag har jag roat mig med att borsta Tummen, ska egentligen bada henne med.. Får se om jag orkar göra det efter att jag har bloggat klart.. :)

Min pappa var här en sväng på kvällen, lämnade lite rökt skinka (RIKTIG RÖKT SKINKA) och lite delar till en persienn som behövs fixas :) Skinkan var kanongod och jag är sugen på att äta den rätt ur påsen ^^

Imorn ska jag ge mig ut till mamma, David åker ju till jobbet tidigt imorn och sen direkt efter jobbet ska han iväg på kryssning så jag får inte träffa honom på nästan 2 dygn :/ Ogillar starkt att vara ifrån min babe, men jag ska nog lyckas ha roligt ändå :D Antar att David inte ens behöver anstränga sig för att ha kul, det har man alltid på kryssningar :P
Ute hos mamma tror jag att det blir bakning, och sen umgås med familjen lite :) Mamma har ju tre småbarn hemma nu, 2, 4 och 6 år gamla så det är fullt hus.. Dessutom så har hon ju Julia, Alex och Sebbe med så det är verkligen fullt hus :D

Tror det var allt för denna gång :) Uppdaterar imorn antagligen!

Mrs Zingmark

Postat av: mi
URL: http://ni.blogg.se/ 2011-03-27 / 14:20:44

Hej!



Ska vi ta gravidbilder nu med förresten? :)

kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?