Sol, städning och virus..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-23 » 22:12:59
Tuva är fortfarande sjuk, eller njae.. Hon är egentligen inte sjuk, men inte sitt vanliga glada jag.. Lite trött av viruset men när hon har energi har hon verkligen energi om ni förstår vad jag menar ^^
Hon har lite feber, lite hosta och snuvig.. Tycker verkligen synd om min lilla fis :/

De senaste dagarna har det varit underbart väder och då utav någon konstig anledning får man energi till att städa pga detta ^^ Eller det kanske bara är jag? :O Men nu är iaf huset rent och jag kan slappna av några.. Eller vänta.. Någon dag ^^ Vagnen drar ju in massa skit, katterna och hunden likaså :P Dessutom så fäller katterna vinterpälsen så det är jättekul här hemma just nu ^^ Det bästa med att det är någorlunda varmt ute gör att man kan blåsa ut alla hår, bara öppna så att det blir korsdrag (vilket inte är svårt med tanke på hur blåsigt det har varit de senaste dagarna) :)
Nu är det iaf rent här hemma ett tag och jag kan ägna mig åt... Ja.. jo.. Kommer inte på något som inte tillhör den vanliga vardagen :P

Solen har ju som sagt verkligen varit underbar de senaste dagarna, älskar verkligen solen :D
Ska visst bli ganska fint ett par dagar framöver och det tackar vi ju inte nej till ^^

Liten då, sparkar och far så fort jag sätter mig ner, härligt att känna bebissparkar.. Men tyvärr så känns det som att tiden har saktat ner.. Snälla säg att jag är den enda som känner av detta... :S Passerade v 20 och nu har det verkligen stannat :S Men hoppas att det bara är som jag känner det nu ^^

Ja ni, kände verkligen att skrivarlusten gick ur mig.. Kommer inte på något mer att skriva ^^

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?