Röjar-David

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-21 » 17:34:39
Idag har vi, som jag skrev igår, varit på VC med Tuva och de sa bara att hon hade en virusinfektion vilket var skönt så vi slapp hålla på med massa mediciner :) Inte så lätt att ha och göra med när man har småbarn med egen vilja. ^^

Sen bar det av hemmåt och jag roade mig med att småstäda lite :) Käkade lite lunch och Tuva slog ihop direkt när vi kom hem från VC och sov nog i 3 timmar.. De blir ju lätt trötta när de är sjuka.

Strax efter att David kom hem från jobbet kom min pappa förbi och tog mått på staketet på baksidan som måste bytas så att han kunde fixa plank till det :)

Och nu håller David på att röja lite i stora garderoben.. Det behövs med tanke på att allt bara blev inslängt där när vi flyttade hit. Hade iofs varit skönt att kunna packa upp skiten med men eftersom puckona som bodde här innan valde att ta med varenda hylla som existerade så får allt hel enkelt ligga och glo i sina kartonger. Men nu ska de iaf vara lättillgängliga ^^ Innan har de stått så att man måste arbeta sig igenom hela garderoben för att få tag på en ren handduk ^^

Såg att en vän kollat på sin deklaration och jag ville ju inte vara sämre så det blev att kolla det och säger som min vän: Jag gillar det jag ser ^^ Iaf att man får pengar tillbaka! Skönt att slippa betala :P

Nu är det dags att göra kvällsmat ^^

Mrs Zingmark
Postat av: Emelie
URL: http://djurförsäkring.net 2011-07-12 / 20:07:51

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?