Oh noes! Badsäsongen närmar sig!!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-17 » 22:51:24
Sitter och kollar runt efter en bikini men det är nog det knepigaste jag någonsin gjort.

Mitt mål är att hitta en snygg, bekväm och hållbar bikini men det verkar ju inte finnas i detta avlånga land.
Har även varit inne i de specialbutiker som finns men de enda bikini som finns i min strlk är ju för tanter. No offense till er äldre läsare men en tjej i min ålder vill inte ha en tantbikini :P

David har dömt ut min bikini och jag förstår honom.. Den är inte så smickrande faktiskt :)

Har insett att detta kanske kan vara en riktigt idé, att starta en hemsida som säljer bhar i lite större storlekar.
Trots att man har lite större bröst ska man väl få känna sig fin?
Får samma ångest varenda gång jag måste hitta en ny bh, för det innebär att man inser att man har tanttuttar :P

Ja ja, ska kolla vidare! Ville bara klaga av mig lite ^^

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?