Lite blandat innehåll :P

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-01 » 20:23:46
Idag har det varit en relativt lugn dag, har bara varit ute hos mamma en sväng och rastat hundarna samt varit och handlat kattmat ^^

Tuva har varit på dagis som vanligt, hade bara gått bra som vanligt :D

Kanske ska berätta om sista ronderna av helgen ^^

Lördag:
Kvällen tillbringades hos Davids föräldrar, dvs sista delen i familjefirandet.. Blev Kreolskans Söndagsgryta till mat, lika gott som alltid ^^ Tror inte Tuva höll med men hon åt iaf lite ^^ Sen runt åtta bar det av hemåt då Tuva var riktigt sur pga trötthet :P Så vi begav oss hem och nattade Tuva och kröp ner framför soffan :)

Söndag:
David trodde att han och jag skulle ut och äta lunch på Bacchus men så var ju inte fallet riktigt.. Det som stämmer här är att vi åt lunch på Bacchus men inte bara jag och David utan de närmaste av våra vänner var där. Lite överraskning blev det när han upptäckte detta.. Men tror nog att han hade det trevligare med alla där :D

Sen bar det av hem och bara slappa :)

Det var nog helgen i korthet ^^

Jag sitter just nu med grym huvudvärk men har nog bara mig själv att skylla då jag har använt mina linser liite för länge ^^ Men så är det när man inte har råd att köpa några nya :P
Blir att köpa sen i mars när vi förhoppningsvis har mer pengar :)

Annars denna vecka ska vi fira min halvsyster och sen ha en riktigt familjehelg :) Har ju varit två helgen i rad med fullt upp och jag känner att vi behöver få vara bara han och jag (och Tuvisen förstås)..

Måste våga, men det bär emot.. Vill inte men vet att vi måste..

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?