Host, prosit och snörvel...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-08 » 10:13:36
Detta kommer inte bli något längre inlägg då jag ligger i en dagisförkylning.. För er som inte vet så är en dagisförkylning typ 10 ggr värr än en vanlig förkylning.. Den muterar sig och blandar alla förkylningar till en riktigt hemsk sak..

Så nu ligger jag nerbäddad i soffan, det enda ansträngande jag har gjort idag är lämna Tuva på dagis och sen ska jag bara hämta henne.. Det är det enda jag ska göra, sen ska jag bara krya på mig ^^

I helgen hade vi som jag skrev en familjehelg (bortsett från fredagen)..

På fredagen firade vi min "lillasyster".. Hon fyllde nitton och vi var ute och bowlade.. Eller bowlade och bowlade.. Typ 30 min bowling och 30 min stillastående.. Så vi gav upp och gick och käkade ist på Vilbergens Pizzeria.. Sen blev vi äldre kvar där och sjöng kareoke hela kvällen ^^

Sen på lördagen åkte jag ut till min syster och hämtade Tuvisen och blev kvar där ett par timmar.. Det är väldigt trevligt att vara hos min syster, det har jag alltid tyckt ^^

Sen åkte vi hem och David lagade oxfilé, hasselbackspotatis och rödvinssås til kvällsmat.. Var nog det godaste jag har ätit!! :)

Söndagen spenderades i lugn och ro, jag började bli sjuk och på kvällen var jag mer sängliggande än en lam människa :P
Så igår och idag har jag legat också och bara hoppas innerligt att jag blir frisk snart.. Är så himla less på att vara trött, sjuk och illamående..

Igår tittade jag på "En unge i minuten" och det får en att aslängta till förlossningen. Det är en känsla som är så svår att förstå om man inte varit med om det.. En grym och häftig känsla ^^ David var dock inte lika imponerad av programmet men han har ju alltid haft svårt för sjukhus, blod och skrikande kvinnor :P Stackarn!!

Nu har ni fått en liten uppdatering iaf ^^

Mrs Zingmark
Postat av: Alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2011-03-08 / 11:05:33

För mig var det mer som att se Titanic precis innan man ska på finlandskryssning:P Men att se dem hålla sina bebisar i famnen efteråt får en lite gråtmild!



Krya på dig Erica, inte bra att kämpa med förkylninigar nu när du är gravid, din kropp har nog annat viktigare att koncentrera sig på!



Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?