Hej energi!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-10 » 12:55:46
Idag mår jag lite bättre, har orkar med en promenad med Tummen i skogen samt städat av undervåningen :)
Känns skönt att få tillbaka lite av energin, har verkligen var död de senaste dagarna ^^

Har precis fått i mig lite lunch och om en timme ska jag hämta Tuva på dagis. Får se hur vädret utvecklar sig, om vi kan gunga lite innan vi går in :)

Är så glad att David alltid lyssnar på mig utan att sucka och att vi äntligen löst ett riktigt knepigt problem vi har haft. Skönt att veta att vi samarbetar och drar åt samma håll :) Älskar dig David!!

Kan tala om att jag håller på att bli knäpp här hemma utan sällskap, är ju som ni vet en ganska social människa och nu har jag varit hemma i 4 dagar utan något utomstående sällskap.. :P Ni kan bara ana hur frustrerande det är ^^ Men sen är jag ju fröken annorlunda med som inte klarar mig ensam :D

Liten växer iaf, eller ja magen gör det :D Tycker det dröjde innan jag fick mage med Tuva och nu är magen rätt så stor (om man jämför alltså :P ).. Har sagt att jag ska börja ta kort nästa vecka, v 20, så ni kan se sen ^^
Det är sånt som är roligt att ha sen när barnen blir lite större :D


Det blev en snabb uppdatering, vet inte riktigt vad jag ska skriva om ^^

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?