Gung-gung-eli-gung ^^

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-13 » 22:07:36
Fattar inte hur jag kan vara så himla trött.. Förstår det verkligen inte, BM sa att järnvärdet såg bra ut och jag tycker inte att det kan ändra sig så radikalt på några få veckor.. Men kanske det kan det... :/

Idag har jag hjälpt min far att köra upp en bil till en kompis till honom som ska hjälpa pappa att laga den.. :)

Sen kom jag hem och slog ihop som en död fisk i soffan.. Totaldäckade och vaknade lagom till att maten var klar ^^ Då hade Tuva och David varit ute och gungat, något Tuva verkligen älskar ^^

Idag så är det ju som ni alla vet mitt favoritprogram på tv, Bones, men till min stora besvikelse så visade det en repris av ett gammalt avsnitt (iofs ett väldigt bra sådant) men jag hade hellre velat sett ett avsnitt från rätt säsong :) Men efter att ha varit inne och läst på IMDbs hemsida så förstod jag att de inte ens har visat nästa avsnitt i USA än ^^ Så det lär väl dröja till hösten innan jag får se det :P
Kollade såklart upp ifall det var något Bones nästa söndag och det är det ju inte :P

Tanken var att jag skulle gå och lägga mig efter Bones men insåg att det faktiskt går en spännande film på 3an.. Vantage Point och ni som känner mig vet att jag inte kan släppa filmen i fråga förrän jag har sett den ^^ Så det blir väl att göra mina tvångstankar till viljes och se klart den ^^

Hoppas ni har haft en bra helg!

Mrs Zingmark


Postat av: mi
URL: http://ni.blogg.se/ 2011-03-14 / 19:10:01

Jag hade stressat och verkligen försökt att hinna med att se Bones jag med för de är min favorit serie med, men så var de ett gammalt, det blev tredje gången jag såg det så de var lite av en besvikelse när man verkligen väntat på det hela veckan.. :( Aja, i höst sen då alltså.. Surt, vad ska man nu kolla på? Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?