En snabbis om dagen..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-30 » 22:38:24
Ja, det hade ju varit trevligt om man kunnat uppdatera lite varje dag.. Men kommer inte på något att skriva eller så finns det inte lust eller inte tid :P

Idag har jag iaf varit ute en hel del bara för att det har varit så skönt ute :)
Först en promenad till dagis och sen tog jag ut Tummen.. Planen var en långpromenad men både foglossningen och en av våra katter sabbade denna plan :P Våra katter går med oss så fort vi går utanför huset och vill inte att de ska gå för långt bort så det var bara att vända ^^

Sen så drog jag och David lunchen på baksidan, njöt av våra +15 grader ^^ Sen så var Tuva och jag ute och lekte i 1 timme och gick in för Tuva tyckte att det var dags för mellis ^^

Sen var Tuva och jag ute strax innan vi gick upp och badade så jag har laddat med solenergi idag :D

Så skönt att kunna vara ute och njuta av solen på ett annat sätt en när man sitter i lägenhet :P Älskar vår altan!

Ikväll är det min uppesittarkväll med både Sveriges mästerkock, Greys Anatomy och Off the Map :D Älska onsdagar!

Nu ska jag kolla klart på Off the Map och sen krypa ner :)

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?