Det går så fort men ändå inte..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-02 » 18:51:29
Vart man än vänder sig så ser man höggravida kvinnor, eller man behöver bara vara en vända på FB så ska alla nästan ha snart.. Jag är bara liite avundsjuk.

Vill verkligen att BF ska vara idag så att jag slipper detta.. Vissa dagar älskar jag bara att vara gravid men vissa dagar är det verkligen pest. Igår kväll och hela idag har varit pestdagar då jag har mått riktigt kasst.. Har fått i mig ett mål mat om dagen och igår fick jag inte ens behålla det.. Inte konstigt att vigselringen snart ramlar av :P
Så just nu är jag grovt trött på att vara gravid trots att jag bara går in i vecka 18 imorn. Kanske hade varit annorlunda om jag inte hade mått skit men ja.. Vissa av oss drabbas mer av illamåendet än andra.

Men igår så gjorde sig bebisen iaf ordentligt påmind och flyttade på sig.. Iom att jag har varit gravid innan så känner man sånt lite tidigare än innan.. Det är en riktigt skum känsla faktiskt :D

Som sagt, vissa dagar bara älskar jag att vara gravid.. Skulle kunna vara det ständigt om det inte vore för illamåendet.. Men jag ska inte klaga, jag kan faktiskt få barn. Vissa är inte tyvärr inte lika lyckligt lottade :/

Fast jag klagar nog ändå. Lite iaf ^^

Tiden går fort fast ändå inte.. Så fort man tänker på det så saktar tiden ner men om man tänker på det i det stora hela så går det faktiskt fort.. Har ju snart gått halvvägs och det har gått riktigt fort ^^

Har faktiskt ätit ett mål idag och har fått behålla det. Hittills, man ska verkligen inte ropa hej innan man är över ån. Snart ska vi äta kantarelltoast och jag hoppas att kroppen vill ha det.

Nu har jag dravlat genom ett inlägg till och nu ska jag sluta :P

Jag är så glad för er skull, du anar inte!! Lycka till!! <3

Mrs Zingmark

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?