Bara vi <3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-03-19 » 11:14:34
Idag ska David och jag ha en mysdag :) Vi firar ju tre år nästa vecka men iom att David ska på kryssning nästa fredag till lördag så firar vi treårsdagen idag ist :) Det är ju inte så kul att göra det mitt i veckan heller ^^

Så mamma var här och hämtade Tuva imorse och nu håller vi på att göra oss iordning för en mysig dag med lite shopping, mys och god mat :D

Igår däremot var det ingen bra dag, låg med grym smärta i magen.. :/ Ville inte ge med sig så var i kontakt med FL men de trodde att det bara var växtvärk blandat med foglossning och sammandragningar.. Ingen rolig kombination kan jag tala om :P Men idag är det mycket bättre.. Men jag hade ju nästan ingen foglossning med Tuva så är nästintill obekant med fenomenet ^^ Men nu vet jag ju vad det innebär och ska hålla mig lite passiv i helgen..
På måndag blir det att ringa BM :)

Annars då, har ju skrivit lite att jag har mått dåligt vilket jag har gjort och givetvis förstorades detta till maximum vilket definitivt inte var meningen.. Saken är den att jag mår bättre nu ^^ Det är det viktigaste!
Nu är vi som sagt på väg upp igen och mycket har varit att vi har haft lite ont om pengar och den som säger att pengar inte gör en lycklig har fel :P Men nu har det ju löst sig på den fronten och nu är det snart vår och då ska man vara glad :D 

Snart vår??? Antar att det är precis det som går igenom ert huvud just nu med 2 dm snö utanför men det är snart vår ^^ Alla blir lite chockade varje gång det kommer snö men det är ju bara mars ^^

Nu ska vi ge oss, ska bara kolla till fonden som står på långkok nere i köket :)

Eftersom du som kommenterade mitt inlägg varken lämnade namn eller kännetecken är det lite svårt att svara på ditt inlägg men om du är den jag tror du är så tänker jag med på dig ibland och undrar hur det kunde ske..

Mrs Zingmark


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?