Magsjuka....?

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-01-17 » 21:24:30
Idag gick jag hem från jobbet för jag mådde inget vidare.. Antar att det är magsjuka som bråkar men än har det inte brutit ut.. Hoppas det ger med sig, tänkte vara hemma imorn med men har det inte brutit imorn då så ska jag tillbaka på onsdag.. =) Vill ju inte framstå som en skolkare, men mår man inte bra så gör man ju inte det.. :/
Så jag har bestämt mig för att jag inte ska bli sjuk, vara hemma och vila ut det imorn och sen tillbaka på onsdag och köra 200% ^^

Börjar få lite prestationsångest på jobbet, måste verkligen komma igång och sälja och det med basta!!
Det jag inte förstår är varför det är så svårsålt.. Börjar bli ganska frusterar över att inte komma vidare i samtalen.. Det är ju inte skit vi säljer utan det är ju bra grejer.. Om folk bara ville lyssna på det istället för att bara kasta upp alla NEJ hela tiden.. Men ska kolla runt lite ikväll på olika säljtekniker och ska ta till mig det.. :D Måste verkligen lyckas nu!!

Tuva var på dagis idag.. David tyckte hon såg pigg ut och drog dit. Gick bra och hon verkade trivas.. :) Vet inte hur vi gör imorn däremot, hon kräktes ikväll.. Får helt enkelt se hur natten blir.. Tycker inte att det hela ter sig som vinterkräksjuka eller maginfluensa.. Har man det spyr man ju i stort sett hela tiden och en gång om dagen fyller inte riktigt kriterierna.. Hon är ju pigg i övrigt så det känns lite skumt..

Idag gjorde David Biffstroganoff till kvällmat.. Jag har aldrig ätit det innan och det är synd för det var riktigt gott ^^
Det lilla jag fick i mig var iaf gott :D

Snacka om att man kan inbilla sig mycket när man är gravid, vet inte hur många gånger det känns som om jag fått en puff men jag vet ju att det är HELT omöjligt ^^ Är väl för att jag längtar efter det en del :D Konstigt det där med fantompuffar :D
Längtar iaf till inskrivningen som är den 25e då jag ska på inskrivningen ^^ Sen till den 10 feb då det är ultraljud.. Det är så himla spännande och det kanske är lättare att ta in det den här gången.. Förra gången var hela graviditeten så märklig, man trodde ju inte att man skulle få barn liksom :P Nu vet man ju vad som händer och sker och är lite mer med på noterna :D

Nu är jag trött i huvudet.. Ska nog krypa ner!!

Mrs Zingmark
Postat av: Anonym
URL: http://myvestin.blogg.se/ 2011-01-18 / 12:23:12

Hoppas ni får en liten pojke den här gången nu så ni har en av varje ;) Saknar dig syster yster!


Postat av: alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2011-01-19 / 21:59:16

haha, nee faktiskt inte:p tror inte folk förstår riktigt att jag ska ha ett barn till snart.



Jag har inte pratat om det på samma sätt som när jag väntade Wilma, visst att man tycker det är härligt med sparkar o dyl. men det är själva resultatet man vill ha:D



Förra graviditeten fokuserade man så mkt på allt fram till förlossningen, nu är det tvärtom! iaf för mig.



Här är allt bra:D

Ta hand om er!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?