Inskrivning

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-01-25 » 21:17:14
Ja idag så var det inskrivning hos barnmorskan som gällde med först:

Dagen började med att jag följde med upp till Tuvas dagis ^^ Mysigt att se hur de har det där.. Fick även säga hejdå till mitt lilla hjärtegull, vilket självklart gick jättebra ^^ Hon var fullt upptagen med att laga mat i låtsasköket.. ^^
Älskar verkligen min lilla Tuvaluva <3

Sen fick jag skjuts upp till MVC för inskrivning.. Det gick bra, allt såg bra ut ^^ Dock så hade vi det vanliga problemet med att hitta någon ven i armen på mig för att ta blodprov men efter några om och men så gick det.. Är fint blå i vänster armväck nu :)
Sen så gick vi igenom mer jobbiga saker.. Pratade om Micke (mitt ex), min förlossningsdepression och om hur jag tänker runt det nya barnet och så vidare.. Grymt jobbiga saker som jag alltid har försökt klippa bort ur mitt liv men det verkar ju inte fungera, tyvärr! :S
Så efter inskrivningen var det bara att bege sig till jobbet igen, var inte så jättepepp efter att ha gråtit i 30 min.. Men det var ju bara att dra sitt strå till stacken och kämpa på..

Eftermiddagen blev bättre än förväntat, har tom lyckats sälja lite idag.. Så det kändes bra när jag kom hem.. Att man dessutom fick lite glädjande besked är ju bara pricken över i't :D

Jag sån grym huvudvärk just nu (sån där man får när man gråtit mycket, i mitt fall gråtit över huvudtaget för det är inget jag brukar ta till annars..)
Ilska är mer min grej. Lever efter det manliga mottot - Att gråta visar att du är svag.. Vet ju att detta inte stämmer men hatar HATAR verkligen att gråta.. :P

På grund av denna huvudvärk så ska jag krypa ner för kvällen nu..
Natti natti!!

Mrs Zingmark

Postat av: alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2011-01-25 / 22:11:11

roligt att det verkar fungera på dagis för tuva♥

Fick du samma barnmorska som förra gången?




Postat av: My
URL: http://myvestin.blogg.se/ 2011-01-25 / 23:40:38

Kämpa på syster!! Jag älskar dig <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?