Hemska nätter...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-01-16 » 22:28:27
Har sovit så förbaskat dåligt de senaste nätterna, har farit runt i sängen som en virvelvind och mina drömmar ska vi inte snacka om.. Hela huvudet är helt uttömt på allt när jag vaknar.. Är mer trött i huvudet på morgonen än när jag gick och la mig.. Det är inte schysst!! :P
Iom att jag far runt så dant så får jag ju ont i massa muskler, speciellt dom i nacken och det leder ju i sin tur till migrän och såna tabletter får jag ju inte ta nu när jag är gravid.. :/ Alltid lika kul... NOT!!

I helgen då.. Fredagen spenderades hemma hos svärföräldrarna.. Fick gudomlig mat som vanligt ^^ Lammfilé med potatispuré och rödvinssås :D YUMMY!!
Sen igår så var vi hos min pappa med familj.. Spelade spel och åt gott. Vitlöksbröd till förrätt, klyftpotatis och Annikas Special till huvudrätt och kladdkaka till efterrätt.. Gott som tusan! :D

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Tuva kom hem på eftermiddagen (hade spenderat natten hos mormor). Det blev direkt att stoppa henne i säng för eftermiddagslur..

Sen så satte vi igång med maten - Lövbiff, pomme, beasås och vitlökssmör ^^ Vi har bara ätit gott hela helgen :D

Men precis när maten var klar och framdukad så kaskadspydde Tuva på den enda mattan viäger och det är självklart en sån där tung och assvårtvättad sak.. Så det blev att stoppa henne i duschen och klä på henne pyjamas innan vi fick äta.. Stackars lilla tösa.. :/ Hoppas det bättrar sig imorn för tanken är ju att hon ska börja på dagis imorn.. Men om det är vinterkräksjuka hon har ju blir det väl inget med det..
Min mage har också varit lite upp och ner idag, hoppas det bara beror på graviditeten och inget annat.. :/

Lite saker får mig att börja undra.. Men chansen/risken är ju inte så stor.. Men om man jämför är skillnaden stor.. Sånt som tiden får utvisa...

Nu tar vi natt mina kära läsare!! :)

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?