Frustrerande..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-01-13 » 20:24:33
Det är så irriterande att bara bli akut trött.. Kan ju nästan somna stående när detta inträffar.. Antar att det är någon sån där gravidtrötthet och det drabbades jag aldrig av förra graviditeten och står nu som en slav under detta faktum :P
Ni som aldrig har varit gravida eller upplevt detta själv har (lyckligtvis) inte känt denna trötthet.. För att beskriva lite, helt plötsligt känns det som om hela världen satte sig och vila på dina axlar och hela världens trötthet drabbade bara dig..
För att undvika att detta händer på arbetstid så käkar jag russin för fulla muggar, åt upp en halv burk idag.. (A) Proppar även i mig massa frukt för att undvika illamåendet så kan ju inte drabbas av lågt blodsocker iaf ^^
Däremot så får jag ju tillbaka illamåendet så fort jag kommer hem och slappnar av så är inge vidare sällskap på kvällarna men fösöker att ändå hålla lite av humöret på den positiva sidan.. :)

Har berättat på jobbet att jag är gravid, ska ju på inskrivningen snart och då måste vi visa intyg på att vi ska till läkaren eller dyl och då hade de ju fattat iaf.. Kände att det bästa var att vara ärlig från början :) Det gick bra, fick t.o.m ett grattis från båda cheferna :D

Igår så gjorde jag mitt första sälj, helt sjukt skönt att äntligen ha lyckats!! Nu vill man bara få in det på rutin så att det så man säljer varje dag ^^ Det är ju så man får in de stora pengarna :D

Nu blir det att fortsätta njuta av min Pucko och sen ska jag nog krypa ner.. ÅÅÅHH, så himla skönt att vara i säng innan nio :D

Mrs Zingmark
Postat av: Alex
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2011-01-13 / 22:50:17

Jo det är ett välbekant datum;P Hoppas för din skull att sommaren blir lite svalare! tungt att gå höggravid under sommaren, tyckte jag iaf. vätskefyllda fötter så att remmarna från sandalerna syntes långt efter man tagit av dem;P

Frukt är livet när man är illamående:P

Hoppar ni över brölloopsresan nu då eller? Kanske inte så kul med massa konstig mat när man mår illa hela tiden:/



Trivs du på jobbet?

Har du chans att bli fastanställd där varefter eller?



Ta hand om er allihop=)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?