Liten - en livlig krabat :D

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-02-10 » 20:14:53
Denna vecka har faktiskt varit ganska bra..

I måndags så var jag på arbetsintervju, gick rätt bra.. ^^
Träffade även min syster där, skrämde visst livet ur henne när jag högg tag i henne runt ett hörn :P Var ju inte riktigt meningen men samtidigt - Hur ska jag kunna veta att hennes nerver är som en hares?? :O

I tisdags fick jag glädjande besked - Fick jobbet men efter att fått fundera ett tag och fått reda på timlönen så tackade jag nej.. :P Tjänar mer på att gå hemma, dumt att jobba gratis!

Idag så började dagen med att David skrämde skiten ur mig.. Vaknade med ett ryck då jag hörde att någon var i huset, kollade på kl 06:57.. Hmm, David ska ju vara på jobbet denna gång så kastar mig upp ur sängen och är totalt redo för att mosa den jävel som tagit sig in i vårt hus.. ^^ Och uppför trappan kommer David krypandes, flämtandes som om döden låg för dörren.. Stackarn har fått någon låsning i ryggen och hade blivit hemskickad från jobbet..

Tur för honom att jag kollade ner först utan att dundra ner med borsten i högsta hugg ^^

Så idag har han varit hos ryggakuten och ska dit imorn med ^^ Hoppas på att han blir bra till helgen ^^

Idag har vi även varit på UL och tittat på Liten :) Var en livlig liten sak, fick med oss en himmelsk bild hem där hela bebisen sträcker ut sig :D BF ändrades också, en hel vecka framåt. Så istället för 17e feb så är h*n nu beräknad till 10e feb.. En hel vecka tidigare :D

Och med vår tur så lär vi väl spendera vår första bröllopsdag på BB :D

Jag då? Ja ni, det roliga illamåendet har kommit tillbaka med stormsteg.. Trodde verkligen att det var borta en så kom det tillbaka :S Och det med råge.. Har tappat aptiten igen, och får knappt i mig någon mat längre.. Men snart ska det väl gå över.. :P
Annars så är det bara den envisa j*vla förkylningen som förpestar min dag, är så himla trött på detta nu att jag kan kräkas.. :P

Ja ni, det var en snabb uppdatering vad som händer hemma hos oss ^^

Mrs Zingmark
Postat av: Sandra
2011-02-15 / 16:07:24

Är det inte bättre med ett jobb så du får komma ut bland folk än at sitta hemma?


Postat av: Erica
URL: http://zingmarks.blogg.se/ 2011-02-15 / 16:39:36

Tänker ju inte jobba gratis, det kostar att ha barn på dagis heltid och då sparar vi in den avgiften genom att jag går hemma.

Självklart vill jag ha ett jobb, men det är ju inte så lätt i dagens läge.. När man dessutom är gravid och mår skit så är man inte så pepp på det..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?