Suck pust helg!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-02-26 » 14:07:26
Ja, just nu är vi mitt uppe i fira-David-helgen.. :) Fullt sjå i tre dagar ^^

Igår var vi alltså ute hos mamma och firade.. Så nu är rond 1 avklarad ^^
Till mat blev det ugnstekt kyckling med pasta. Pastan var blandad med parmesanost, citronskal och creme fraiche :D Kanongott blev det!! :D

Sen spelades det lite spel och kvällen avslutades med singstar ^^ Fick singstarskivorna till ps2 att fungera till ps3an ^^ Fast detta löste jag inte helt själv utan fick hjälp av Caro så ska inte ta åt mig hela äran själv :)

Idag fick vi sovmorgon.. Tuva vaknade inte förrän 11:20 ^^ Kan bero på att hon var vaken ganska sent igår samt att hon vaknade vid 12 och var vaken till 2.. ^^ Det tackar vi för! :D

Idag ska vi alltså till Davids föräldrar och fira. Blir att börja göra mig iordning strax, sen iväg och handla det sista och sen dit och börja med maten :D Dags för frukost kanske?? (A) Eller ja, jag har faktiskt ätit en bit kladdkaka ;)

Sen imorn ska vi ju ut och äta, ska bli gott :D

Det är vår helg, fullt upp helt enkelt! :)


Om systemet inte spelar schysst, gör inte vi det heller!! We're going bad!


Nu dags för make-up ^^ Mamma var så snäll och gav mig en foundation igår (typ min sminkarsenal är på väg att ta slut) så nu kan jag äntligen se lite fräsch ut ;)

Ha en underbar lördag på er så hörs vi!!

Btw, Liten sparkade igår *wei*

Mrs Zingmark
Postat av: Smsa Låna
URL: http://smsalåna.nu 2011-07-19 / 20:32:05

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?