Manande syster :P

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-02-24 » 20:18:28
Efter ha haft min syster här ett par timmar så har hon nu uppmanat mig till att blogga lite oftare :P
Och nu så gör jag ju just detta ^^

Har varit jättepigg de senaste dagarna och har hunnit med att storstäda hela huset, tvättat all tvätt (ca 10 maskiner)..
Min extra energi kan bero på att Tuva faktiskt har sovit 3 nätter i rad och det är en underbar känsla att faktiskt få sova ostört ett par nätter :)
Så det har blivit rent och fräscht här hemma.. :)
Men inatt så har hon tyvärr valt att gå tillbaka till sitt gamla mönster och vaknade två gånger inatt vilket har resulterat i att jag har varit som en Zombi idag.. :p

Idag har jag varit med mamma och handlat, ska ju fira David i helgen så det var bara att inhandla lite mat till imorn.. :)
Så helgen kommer vara fullspäckad, först fira David med min familj imorn sen fira David med hans föräldrar på lördag och på söndag ska jag ta ut honom på middag :) Så det är fullt sjå hela helgen :D

Nu ska jag göra en kladdkaka, blev sjukt sugen på det ^^
Känner mig lite disträ så känner att mitt bloggande håller på att skita sig rent utsagt :P

Mrs Zingmark
Postat av: mi
URL: http://ni.blogg.se/ 2011-02-26 / 10:23:20

Bra gjort av din syster! ;) Även om det känns som om bloggandet går skit, så skriv bara någon rad då och då så håller du iaf mig nöjd, behöver inte vara något speciellt, bara så att man vet att du lever o sådär :) Sköt om dig.. Och vad görs förresten nästa helg? :)


Postat av: Erica
2011-02-26 / 14:08:45

Nästa helg, då ska vi fira min halvsyster och sen tänkte vi faktiskt bara vara.. Har haft två helger utan någon vila så vi tänkte dra en familjehelg ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?