Att vara hungrig eller inte vara det är frågan?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-02-15 » 16:08:15
Självklart är jag vrålhungrig men samtidigt så är jag inte alls hungrig.. För jag vet ju vad som händer om jag äter för fort.. :S

För min del tar det ungefär 1 timme att få i mig maten, sitter och petar som ett småbarn i maten. Känner mig riktigt vissen och trött för tillfället, vill bara sova bort hela graviditeten :S
Det är ju inte logiskt någonstans detta, att må illa så man inte kan äta när man har någon som växer i magen :S

Borde vara förbjudet.. :S
Längtar redan som en tok till FL så jag kan äta hur mycket som helst sen :D Haha, vilket glufs jag låter som ^^

Idag har jag skickat mail till Grizzlys i hopp om att få bättre hjälp därifrån. Det är ju fortfarande olöst det där med krypen vi hade inomhus i höstas..
Nu är de ju lyckligtvis borta men skadorna finns ju fortfarande kvar.. :(
Så nu har jag mailat och hoppas på att högsta hönset kommer se detta ;)


Ikväll blir det kyckling med något, det var David som bestämde kyckling.. Han frågar varje dag vad vi ska äta och stackarn får samma svar varje dag - Jag är inte hungrig! Jag äter det du äter! Etc.. Och idag har jag varit lite allmänt grinig och tyvärr fick han sig avhyvling utan att ens ha gjort sig förtjänst av den.. :P Förlåt älskling! Tack för att du står ut med mig ^^

Nu ska jag ta ett äpple eller nått!!

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?