Att få andra att blunda...

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Mig  |  Daterat - 2011-02-28 » 13:43:36
Avledande manöver kan man ju kalla det.. Att få folk att se åt ett annat håll!

Vi kan tyvärr inte blunda för det men vi arbetar fortfarande på att få folk att blunda det. Än så länge har det gått bra, men ja.. Hur länge varar det? Frågan är om vi lyckas, eller om vi kommer falla på målsnöret?

Vi kan bara tacka vår lyckliga stjärna att det har varit massor just nu vilket ha fått folk att se åt andra hållet.
Nu hoppas vi bara på att allt ska fungera som det ska och att vi springer in i mål med andan i halsen.
Längtar verkligen efter att andas ut, kunna sätta mig ner och stolt säga att vi klarade av detta maratonlopp.

För det är precis vad det är, världens längsta maraton håller vi på att springa just nu.. Många hade nog skilts åt på vägen men vi har hållt ihop och hela tiden pushat den andra framåt när denne inte orkat mer.


Nu är mål nära, några backar kvar bara sen kan vi äntligen säga att vi har vunnit vår största seger.

Älskar dig David Zingmark, du är världens bästa maratonpolare <3

Mrs Zingmark
Postat av: Lina G
URL: http://chamallow.se 2011-02-28 / 14:00:44

Allt går bara man vill!

Vet visserligen inte vad som just nu står er som hinder, men tänker ändå stå kvar vid sidan och heja på så gott jag kan!!



Hör av dig om jag kan hjälpa på något sätt, för jag bryr mig verkligen!!


Postat av: Erica
2011-02-28 / 15:16:03

Tack gumman! Vet att allt går bara man vill, men frågan är hur länge man orkar.. Orken tar slut efter ett tag.. :/


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?