Tudels! ;)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-04-19 » 20:57:22
Har inte orkat blogga de senaste dagarna..
Har varit fullt upp och sen har jag inte haft någon lust :P

Det blev inga bilder förra veckan heller, men på torsdag ska jag försöka få upp dom ^^
På torsdag är det bara 15 veckor kvar.. Tiden har verkligen flugit iväg ^^

Vad har jag då roat mig med de senaste dagarna?

Jag har varit ute hos min mor och varit hundvakt/husvakt/barnvakt ^^
De var i Tyskland och handlade lite alkohol och hade lite trevligt på tu-man-hand.. :D

I söndags hjälpte jag dom att rensa lite sly och elda lite så det blev fint därute ^^
Alltid kul att vara lite aktiv :D Och sen är det roligt att arbeta när hela familjen gör det tillsammans :)

Älskar min familj över allt annat!! <3

Nu har jag tappat lusten igen!

Mrs Zingmark
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?