Oinspirerad!

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2011-04-27 » 21:17:58
Vill egentligen meddela att jag inte har någon inspiration att blogga längre..
Känner mig bevakad i min blogg och det gör att det tar totalstopp direkt när jag sätter mig framför datorn. Kan sitta och fundera på vad jag ska skriva innan jag sätter mig vid datorn men så fort jag bestämmer mig för att skriva blir det som inspirationen springer iväg och nästan så att städningen är roligare :P

Så det kommer nog vara lugnt i bloggen ett tag framöver.. Känns som om jag bara skriver för er skull och det ska ju även vara för min skull jag skriver med men nu är det inte så.
Känns dessutom jobbigt att inte kunna uttycka sig som man vill och det hämmar ordentlig!

Loggar av nu och skriver sen igen när jag får lust!

Mrs Zingmark
Postat av: Anonym
2011-04-29 / 19:44:41

Hur fan känner man sig bevakad i en blogg


Postat av: Erica
URL: http://zingmarks.blogg.se/ 2011-04-30 / 23:37:59

har personer som anser för mycket om hur man skriver..


Postat av: fredrika
URL: http://fredlurkas.blogg.se/ 2011-07-01 / 20:37:08

jag förstår dig, ta de lungt nu en tid o så, så hoppas vi energin kommer tillbaka när den lille är född:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?