Ny design, ja tack!!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-05-01 » 17:37:39
Känner att tiden inte riktigt finns med till att sitta och göra iordning bloggen. Vill verkligen ha en snygg och personlig blogg, men kan verkligen inte.. Eller ja, jag kan ju lära mig hur man gör men mitt största problem just nu är att jag inte har Photo Shop (som jag antar är det bästa programmet att redigera bilder i) och det gör att jag inte kan fixa någon snygg personlig header så tyvärr får ni dras med "God Jul" ett tag till :P Borde verkligen sätta mig och fixa det men orkar inte :P Känns som om det är massa pill.. Kanske ska ändra tillbaka till en orginal-mall så länge tills jag orkar fixa det :)

Ska även försöka lära mig Photo Shop lite, men som sagt allt kräver ju sin tid och just nu tar David, Tuva och Tummen upp det mesta av min tid.

Idag då, har vi varit och kollat på Maj-tåget och frusit ihjäl. Var tvungen att trösta mig med ett varmt bad när jag kom hem. Eller ja kanske man kan kalla det ett riktigt hett bad.. Drog på det näst varmaste och kröp ner.. *mys*

Nu blir det strax att åka ut till mamma igen, David ska stanna i stan då han ska på bilträff ikväll. Så jag ska spendera min kväll framför Soul Ocean!!! NÖRDA for the winnnig!!

Har hittat min inspirationkälla idag, du kanske vet vem du är. Så nu ska jag ta tag i min träning och komma igång riktigt ordentligt!! Hoppas mirakel kan ske till sommaren!

Miss Sjöstrand
Postat av: P - Photography
URL: http://breathingyou.blogg.se/ 2010-05-01 / 23:08:50

Hihi :] Jag kan hjälpa dig med designen, jag kan det mesta och då får du en personlig design :] Kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?