Ny dag, nya tag!!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-05-04 » 08:07:02

Nu sitter vi här, både jag och Tuva.. Uppe med tuppen som vanligt, och David får sovmorgon som vanligt men jag är inte bitter :P
Tuva har haft feber under natten, hoppas att det beror på tänder och inget annat. Har ju redan lyckats smitta ner resten av familjen med min underbara förkylning ;)

Idag då, ser det ut att bli fint väder. Funderar på att röja lite i trädgården så att det blir snyggt till bröllopet.
Behövs ju en del om vi säger så!!
Igår satt jag och David och skrev i Hindersprövningen (Så att man får gifta sig, att man inte är släkt etc) och efternamnsbyte. Det hela blev väldigt verkligt just då, vi ska faktiskt gifta oss!! Härligt!!

My family is what matters!

Miss Sjöstrand

Postat av: P - Photography
URL: http://breathingyou.blogg.se/ 2010-05-04 / 12:59:11

Du får adda min msn så pratar vi mer därifrån :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?