Min andra älskare....

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-05-21 » 22:35:34
Jag älskar solen!!
Det är så underbart att känna värmen när man kliver ut genom dörren, känna solen som strålar mot en när man tittar upp. Så ja, solen är min andra älskare - JAG ÄLSKAR SOLEN! ;)

Som igår kväll t ex.. Kunde rasta Tummen i bara linne trots att klockan var sent..
Och som grädden på moset så hade de klippt gräset och doften av nyklippt gräs slår ju ganska bra :D

Idag har jag firat våren med en glass på Halvars med min syster My.. Helt underbart att bara njuta massor!! :D
Solen gör en på ett mycket bättre humör, det kändes inte ens tungt att kliva upp imorse för en powerwalk.. :)
Som för tillfället är min enda motion då jag fortfarande är förkyld :O Vill börja träna på riktigt nu men nae, viruset ska hänga kvar i min kropp så länge som det bara är möjligt!! (JAG HATAR FÖRKYLNING!!!)

Men tillbaka till det braiga, solen! Man får sådan energi av att kliva upp på morgonen och se solen skina, att höra fåglarna och känna doften av det nyklippta gräset.. Och längtan efter ett hus blir ju inte mindre under sommaren.. ^^
Men vi ska lyckas att få vårat drömpalats vartefter!! :)

Annars idag då, har jag varit och träffat "mammagruppen".. Vet faktiskt inte om man kan kalla det grupp när vi bara är 2 personer per träff men ja.. Jag träffade i alla fall Eleonor och hennes Max ^^ Mysigt bara det! Gjorde gipsavgjutningar av Tuva och Max fötter och händer.. Tuva var ju bara tvungen att greppa om trolldegen (som man gör själva trycket i) så det kommer nog bli ett riktigt charmigt resultat :D
Längtar tills nästa vecka då de kommer vara klara!!

Ikväll har vi bara slappat, ska dra mig i säng snart, dags för det.. :) Ska iväg på stan imorn och träffa mina tärnor, fixa skorna och lite annat smått och gott.

Natti mina kära läsare!!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?