Fy vad svårt!!!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-05-23 » 19:30:58
Håller på att minska mitt intag av onyttigheter och har insett en sak..
Jag är beroende av detta!! Inge vidare när man ska sluta med det har jag märkt..

Och när man dessutom har svärföräldrar som bjuder på både gudomlig mat och efterrätt så blir det ganska svårt.. ^^ Men tänkte faktiskt på hur mycket jag åt och försökte att inte äta för mycket.
Jag är vääldigt matglad och tyvärr så syns ju det med..
Vill verkligen lyckas gå ner i vikt, komma i form.. Men förkylningen är ju fortfarande kvar och känner inte att jag vågar träna då.. Men ska nog dra igång ändå nästa vecka!!
Har ju gått mina powerwalks men är osäker på om det ger någonting.. :( Kanske lite bättre kondition men tror inte det händer så mycket utseendemässigt tyvärr.

Och lättare blir det ju inte i och med att vi har en asgod kladdkaka ståendes i frysen! Åh, vad jag skulle dö för en bit just nu!!! :P

Ja ni, det är inte lätt att vara jag ibland!!

Miss Sjöstrand
Postat av: Annafia
URL: http://annafias.blogg.se/ 2010-05-23 / 21:15:18

Jag har faktiskt hört att snabba promenader bränner mer än att jogga/springa på lång sikt. Om det var så att promenader bränner mer FETT men när man springer bränner man mer energi, nåt sånt? Don't know, men jag tror på det i alla fall eftersom jag hatar (läs: HATAR) att springa (^^)

Och sötsuget kämpar jag också med, det bästa är helt enkelt att sysselsätta sig med annat och äta ordentliga, regelbundna mål resten av dagen så man inte är sugen på nåt på kvällen (men framför Top Model & Biggest Loser är det okej tycker jag, hehe)

Kram på er!


Postat av: Erica
2010-05-24 / 15:58:32

Annafia: Det kanske är bra med mina promenader då då :D Jag hatar med att springa, skönare att gå. Sötsuget är f*n värst, helt hopplöst det där ^^

kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?