Äntligen är julen över ;)

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-05-20 » 22:42:03
Ja som ni kanske ser så är julen slut nu här på bloggen!
Kanske var på tiden iom att vi faktiskt har passerat våren och försommaren är här.. :)
Självklart har jag inte gjort det själv, är fruktansvärt dålig på det så en vän av mina, Petra, har ställt upp och gjort en fin design åt mig!! :D Är super nöjd och ännu mer tacksam!!! :D Tack igen Petra, du är en pärla! ;)

Ja som ni kanske vet så har vi flyttat hem igen! Det är så skönt att äntligen vara hemma, få sina egna rutiner.. Kunna ligga kvar i sängen och slappa hela fm ^^
Idag då, har varit och handlat lite på förmiddagen (efter lite slapp såklart ;)) Behövdes inhandlas lite som alltid, konstigt det där egentligen - Att man alltid saknar nått :P

Nu på kvällen har vi varit hos min far en sväng, testat tärnklänningen som jag ska ha på deras bröllop. Lite finjusteringar är kvar men det är nog snabbt ordnat!
Åt lite god mat (korvstroganoff) och sen bar det av hemmåt!
Nu slappar vi bara lite.. Skönt det med!

Miss Sjöstrand
Postat av: cornelia
2010-05-23 / 19:27:10

jag hittade en sida som har massor med tärnklänningar till bra priser.

http://utilecouture.se

snygga!


Postat av: Erica
2010-05-24 / 15:59:47

Har lyckats hitta klänningar nu så det är gjort! Tack ändå! =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?