Två år och nytt liv!!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Mig  |  Daterat - 2010-03-23 » 22:03:36
Idag har jag och min prins varit tillsammans i 2 år!! :D
Fast det känns faktiskt som mycket längre. Tror att de flesta upplever det som mycket längre också.. :)
Att ha David som pojkvän/sambo/fästman/blivande make är bland det underbaraste som finns.. Att ens få ha en sån underbar människa i sitt liv är en gåva. Och såna gåvor ska man vara rädd om!
Som min mamma sa innan jag och David blev tillsammans, såna som honom växer inte på träd. Så ni som har en sån underbar människa i era liv, se till att de förblir kvar i era liv och vårda dessa vänner väl!
Ville mest tacka dig David för att jag får ta del av dig.. <3

Vårda sina vänner var det ja.. Ja, det är svårt ibland när tiden inte finns till.. Har två tankar som far i huvudet när jag hör det..
"Jag har barn och hinner inte höra av mig till folk så de hör nog av sig till mig" och får då svaret (av mig själv)
"Du har ju barn, bättre att du hör av dig när du har tid att ses"..
Båda argumenten är lika starka och det slutar oftast med att jag får dåligt samvete :P
Så förlåt mina vänner för att jag inte har hört av mig, men mina dagar bara ramlar iväg så jag hinner inte/glömmer bort att höra av mig.. =/ Vet att ni hör av er ibland, men tyvärr lyckas jag alltid vara sjuk eller så har Tuva sovit dåligt ( =jag har med sovit dåligt) så jag orkar inte ses.. Förlåt! Ska försöka bli lite bättre på det :)

Så idag på vår två-årsdag firar vi med fetaostfylld fläskfilé, hemgjort timjankryddad klyftpotatis och sås alá Erica och det var kanongott! Annars blir det bara en "vanlig" vardagskväll.. Storfirandet kommer i helgen, då ska vi ut och äta på Bacchus där vi startade vår historia och sen hem och ha myskväll :)


Nästa vecka kommer jag börja infria mitt nyårslöfte ;) Ska köpa ett träningskort nu i helgen och sen sluta med allt vad onyttigt heter. Måste tappa den här hemska magen :P Snygg på beachen 2010!! Kan ju inte se ut hur som helst på Mallorca :D Det är förövrigt dit bröllopsresan går :)

Dags att sova!

Miss Sjöstrand

Postat av: Nisse
URL: http://patriark.blogg.se/ 2010-03-26 / 21:38:23

GRATTIS! Shit! 2 år! Så länge känns det verkligen inte som... fan vad tiden går :P Men det sägs ju att tiden ökar expansionellt, att tiden går snabbare ju äldre man blir. Tror fan på det. När jag är 42 så kommer en dag vara hälften så lång som den är idag xD Läskig tanke ändå! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?