Tröttare än tröttast.. *gäsp*

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-03-06 » 09:43:29
Ja ni, hemma hos oss kan man tro att tiden har stannat.. Eller ja, vi är så trötta att allt går segt.. :P
Tuva har ändrat lite rytm igen, och vaknar nu nästan 4 ggr per natt.. Dvs man är helt slut på dagen för då kan ungskrutten inte sova ^^ Eller jo, en timme på förmiddagen typ ;) Lagom att man hinner slumra in (iaf jag som har jättesvårt för att somna dagtid) så tycker Tuva att det är dags att vakna och då ska det vara full aktivitet ;)

Så just nu ligger faktiskt både David och Tuva och sover.. Jag försökte men gick inge vidare, som ni kanske märker ;) Ska strax gå ut med hunden, och sen göra mig iordning lite.. Ska ju iväg på 1- och 2års kalas idag, Ebba och Ossian (Davids systerbarn) fyller ju år.. :)
Sen blir det olika håll för oss, David ska iväg på jobbfest och jag ska ut till mor min.. :) Skönt med lite avlastning!
Vet inte om jag sover över där, men det är ju sånt som märks :D

Dags att vandra hundet, ska bara uppdatera lite annat :)

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?