Bröllop

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Bröllop  |  Daterat - 2010-03-06 » 09:49:20
Kanske är dags att uppdatera lite på bröllopsfronten med.. ;)

Och här händer absolut INGENTING!! :O

Måste börja på inbjudningskorten, bestämma bröllopsklänning då det kan vara 6 mån leveranstid, fixa tärnornas klänningar.. Och ingenting går att få ihop... :'( Mest akut är att hitta en brudklänning, och då måste man hitta en dag som passar... :( Vilket verkar helt omöjligt!
Har två alternativ just nu, antingen drar jag själv och kollar klänning eller så får jag vänta tills vi hittar en tid som passar och hoppas på att klänningen levereras i tid..
Har hittat en jättefin som jag är sugen på, men vet inte om den passar min kroppstyp :)

Ska börja göra inbjudningskorten med, har en design som både David och jag tycker om så vi kör eventuellt på den.. De ska ju vara utskickade snart innan folk bokar sina semestrar och så.. :)

Maten är klar iaf, tror jag.. :) Andreas Stenberg är en stjärna som har fixat maten!! :D Känns skönt att ha det stora problemet löst.. :D

Ja, det var väl det.. :)

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?