Long time, no see...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardag  |  Daterat - 2010-06-10 » 13:59:50
Ja, det har ju varit ett tag sen sist..
Har faktiskt inte suttit vid datorn på ett tag, vet inte varför egentligen.. Sånt som kommer och går antar jag ^^

Vad har hänt då?

Tuva: Hon ålar sig fram, så det är dags att börja barnsäkra här hemma.. Dvs åka till IKEA och handla lite.
Babblar på en del, inga ord men det kanske ni förstod.

Bröllopet: Äntligen är allt bokat och klart!!!!! Blommor till alla inblandade, mat, tält, alkohol, ringar, kläder till
alla inblandade, transport, kyrka, make-up, håret är nästan beställt, inbjudningskorten är skickade..
Ja, allting är faktiskt klart! Iaf bokat, sen kommer ju nästa etapp med att fixa klart allt med..
Och sen betala allt :P

Alkoholen ska vi ner och inhandla i Tyskland nästa helg, men kommer vara tillbaka innan lördag kväll ;) (till er som förstår ;) ). Ska bestämma vilken av klänningarna jag vill ha, ringarna ska ju lämnas in på gravering, boka klart exakt antal gäster för maten, prata med prästen om vigseln.. Ja ni, en del att göra men allt är iaf bokat :P

David har ju fått en tid för att bli av med gipset.. Den 24e blir han av med skiten och jag tror att han längtar en del ;) Så har kan faktiskt fira midsommar :P

Och på min front: Arbetar fortfarande för att gå ner i vikt, inhandlade lite hjälp på vägen idag.. Hoppas att de hjälper mig att bli lite piggare och att tappa sötsuget! :)

Det var väl det, en snabb uppdatering av vad som händer här!

Miss Sjöstrand (soon to be Mrs Zingmark)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?