Veckan och helgen

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-09-20 » 15:22:25
Jahopp, då var även denna vecka till ända..
Vad som har hänt i veckan då?

David har ju jobbat kväll så jag har haft sällskap på fm men varit ensam hela em och kväll..
Veckan har varit ganska lugn.. I torsdags kom Lasse och Alex förbi.. (och lilla Wilma såklart)..
Alltid lika trevligt! Blev lite fika och massa snack.. :) De stannade en stund efter att David gick till jobbet och så blev ju kvällen lite mindre lång ;)

I fredags var vi på föräldra-utbildningen.. Tyckte att det var riktigt givande och riktigt bra faktiskt.. Så nu har vi lite koll och ska skriva lite på förlossningsplanen så att den är klar när vi måste åka in.. :)
Vi åkte även ut till Babyproffsen en sväng, de hade flyttrea :) Och som tur är så hade de kläderna vi har spanat på till Liten på rean så det blev dom och en babysitter.. Får se om vi får användning av den bara!
Sen blev det en lugn fredagskväll, Linn (min lillasyster) kom hit en sväng.. Höll mig sällskap tills Idol började.. :)

Sen har jag ju haft sällskap av Elin varje dag :) Har pratat om det mesta den här veckan tror jag.. ^^
Har diskuterat mycket om hundar nu i veckan.. Försöker ju hitta en ras som passar oss.. Och tror att jag har hittat en som passar.. :) Men vi har sagt att vi inte ska ha hund nu.. Väntar lite.. :)

Igår då, var vi ute i skogen och plockade lite svamp... Liite för torrt var det dock, men hittade iaf ett par liter ^^
Sen bar det av hem, och vad som väntade där var en helkväll med mys!!! Lite skaldjur (krabba och räkor)..
Så för min del blev det räkmacka x2 och David klämde i sig en helt krabba själv ;) Vi passade även på att sätta ihop spjälsängen och plocka iordning babysittern som vi köpte på fredagen.. Så nu har vi en barnhörna inne i vårt sovrum <3 MYS!!
Sen blev det film, dock bara från tv1000 då vi upptäckte att det inte fanns nån brännprogram på den stationära datorn :D Supersugen blev det som film och jag tror att både David och jag tyckte att filmen var såå dålig att den blev bra :P
För er som har sett den, när den tjocka killen kör över tältet.. Då höll David och jag på att dö... :P Skrattade så vi knappt kunde andas... :D

Idag har vi sovit, sovit och sovit ^^ Nu blir det lite slappa innan vi ska iväg till svärisarna på middag..
Grillad kyckling och pasta! *mums*
Kvällen blir nog lugn, sova tidigt då David kör dag nästa vecka :)

Veckan som kommer då..
På tisdag ska vi till BM, hon ska kolla så att Liten ligger rätt och det får vi verkligen hoppas på! Vill inte råka ut för vändningsförsök... :P

På onsdagen ska vi upp till MVC igen, fast på amningsinfo.. Känns som om det kan vara nått som är värt att veta ;)
På onsdagen firar jag och min prins 1½ år.. Fast vi ska inte fira förrän på fredag..
Ska ut och återuppleva vår första date.. <3 Ska bli riktigt trevligt, mysigt, underbart.. Ja allt! :) Får se om David drar kortet även den här gången ;)
Spelar iofs ingen roll då vi har delad ekonomi men iaf ^^

Helgen ska spenderas ute hos mamma, då vi ska vara husvakt.. :) Ja det var väl del!

Bilder på spjälsäng, babysitter och skogspromenixen finns på
http://kicken87.bilddagboken.se

Miss Sjöstrand


Postat av: Annafia
URL: http://annafias.blogg.se/ 2009-09-20 / 18:28:05

Nu blev ja lite nyfiken; vad är det för ras ni tror passar? :)


Postat av: Erica
2009-09-20 / 21:34:51

Vi är sugna på en Sheltie :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?