Let you know how I feel

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-09-16 » 01:49:59
Hej!
Var väldigt länge sen jag skrev blogg, men tänke överraska erica med ett inlägg medans hon ligger och sova vilket är förståligt eftersom kl är 01.09!

Vet inte vart jag ska börja eftersom mycket har hänt, så bli inte för förvirrade nu under detta inlägg.
Som ni redan läst så närmar sig BF med storm steg! Måste säga att jag börjar bli nervös tror även erica börjar bli de :).. Men de hör väl till antar jag. Hur som helst sitter just nu i denna stund och tänkte på att snart kommer jag vara pappa! En fruktansvärt stor sak. Att både jag och även min älskade erica ska bli föräldrar! Minns det som igår när jag och erica satt där på baccus resturangen hjärtat bultade fram och tillbaka medans vi åt den goda mat, pratade, och var "nykära" i varandra. Nu sitter jag är nästan 1.5 år senare i vår lägenhet med ett minst lika och inte mer bultande hjärta när jag drömmer mig bort att vi snart ska ha en bebis tillsammns! Ni anar inte hur stort detta är för mig! Att veta att erica bär på vårt barn! Ett barn som jag aldrig i min vildaste fantasi kunde ana att erica och jag har skapat. Sittar i min ensamhet med en tår i ögat att snart kommer vi får en liten bäbis!

För mig är detta de största någonsin! Att få dela med sig av mina gener (bakgrunder) till en liten bäbis! VÅR BÄBIS
Det är så inveklat så jag har full förstående att ni inte förstår vad jag menar, men vet att erica förstår vad jag menar i detta syfte!

Erica har sagt till mig många gånger att hon är så stolt över att få bära på min son eller dotter.. Kan inte förklara  med ord hur mycke detta betyder för mig tyvärr håller detta mellan mig och erica (L)

När erica sa detta till mig första gången så blev jag så rörd, så glad och tårögd :'(
Tror ingen kan förstå hur mycke detta betyder för mig! Visst betyder detta väldigt mycke för alla som ska bli (pappa) men för mig är det om möjligt ännu större eftersom jag är adopterad! Född i Sri Lanka men uppvuxen i Sverige, min son eller dotter kommer bli född och uppväxt på samma ställe! vad hade jag gjort i denna stund om inte mamma och pappa hade adopterat mig?? Förmodligen ingenting! Dom har givit mig en sådan fin uppväxt! Och se här, nu står jag på egna ben, har fast jobb, har en lägenhet, men framförallt så har jag träffat en underbar sambo som jag lever mitt liv med just nu, och ska ha barn med inom en snar framtid!

Det finns så många barn där ute som inte får denna möjlighet som jag har fått. Nyp dig i armen david men du har fått denna möjlighet! Jag förstår inte hur detta är möjligt! ärligt jag gör inte de!

Ska inte älta i detta mera nu för då skrämmer jag väl inte väg alla läsare! Men jag vill bara att ni ska förstå att detta är så stort för mig att världen räcker inte till!

Om detta är får svårt att förstå ska jag berätta detta öga mot öga så kommer ni förstå exakt vad jag menar.

Vill ha liten här hos oss nu! Vill sitta och titta på den lillen när han/hon ligger och sover, och förstå att han eller hon är vår! Att inte sitta där och veta att vi ska snart lämna tillbaka han/hon! utan att veta att han/hon kommer stanna hos oss för evigt. Att få hålla om liten, trösta liten när han/hon är ledsen, att få mata liten när han/hon är hungrig, att få sjunga en sång innan han/hon ska sova, att få sitta brevid barnsängen titta ner på vårat underverk!
Det är nåt jag drömmer om varje dag! Snart är vi där, hoppas tiden går fort för jag vill att liten ska komma ut och se världen <3

Speciellt till dig min älskade----> Inget barn kan få en bättre mamma <3 jag menar verkligen de <3.. Är och kommer vara så stolt över dig <3 Om möjligt så kommer jag bli dubbelt så stolt sen <3

Älskar dig Erica Sjöstand mer än allt på denna jord och snart har vi vår älskade liten här <3
En blandning mellan oss kommer göra detta barn till de sötast världen någonsin skådat! Eller jag har fel läsare? :)

Kryper ner till dig nu älskling!

Vi hörs av snart igen jag lovar!

Let you know how I feel // Mr. Zingmark





Postat av: Mpa
URL: http://metrobloggen.se/emeliesliv 2009-09-16 / 07:22:00

Fan David, man blir ju alldeles tårögs själv när man läser ditt inlägg..

Jag vet att du o Erica kommer att klara detta. Ni har varandra och det är det som behövs :)

Kram till er båda!!

*Mpa


Postat av: Lina
URL: http://chamallow.babyblogg.se 2009-09-16 / 18:47:43

Jösses David! Så himla fint du skriver, o full med gravidhormoner som man e så sitter ja självklart o lipar!

Ni kommer att bli underbara föräldrar till denna perfekta skapelse, de e jag säker på :D


Postat av: David
2009-09-17 / 01:00:16

Tack så jätte mycke för kommentarerna :). Blir väldigt rörd över det ni skriver :)..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?