Söndag, åh härliga söndag... :P

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-09-27 » 22:08:02
Då var denna vecka till sin ända igen..

Gick in i vecka 35+0 i torsdag (alltså 35+3 idag) och ja nu börjar det verkligen närma sig..
Har pysslat lite här hemma.. Har även varit på apoteket en sväng och inhandlat det sista som behövs där..
Nu har vi bara ett litet besök och ett stort besök kvar på Babyproffsen..
Det lilla ska vi inhandla är allt smått som är kvar, och det stora då ---> HÄMTAR VI UT BARNVAGN OCH BABYSKYDD!!
(Babyskydd = Bilbarnstol ^^)

Funderar på om vi ska slå samman dessa två besök bara för att göra allt lite smidigt.. Men sånt som märks.. :)

Veckan då:
*BM
*Firat 1½ år
*Varit ute och ätit (Baccus)
*Varit hos mamma och ätit
*Spenderat halva vår förmögenhet på kläder ^^

Nae vars... Men som sagt i fredags var vi ju ute och åt.. På samma ställe som David bjöd ut mig till på vår första date.. Baccus! Och där blev det självklart planka till huvudrätt, och David tog en skagentoast (som var sååå himla god) till förrätt.. Jag kände att jag inte riktigt skulle orka med både förrätt och huvudrätt så jag smakade lite av min prins ist :D
Drack alkoholfritt vin till maten (jag alltså) och det var faktiskt gott! Sen satt vi där och myste lite, båda hoppade över efterrätten då vi var helt proppade med planka! :D
Sen bar det av hemmåt och rakt ner i sängen :P Somnade som stockar båda två innan kl 23 :P

Idag har vi varit ute på Maxi en sväng, köpte ett par mysbyxor till David.. :)
Och de bar det av in till HM och där blev det en himla massa saker till mig ^^
Köpte två amningsbhar (kommer behövas) samt två amningslinnen.. Sen tre par byxor (varav ett par mysisar, och två snyggbyxor jag kan ha sen när magen är borta).. Och en tjockiströja.. :) Så nu har jag lite kläder igen, dock kommer merparten hamna i BB-väskan :P

Sen kollade vi på när Ringarum spöade skiten ur Dagsberg (fotboll..... :P).. Sååå otrrrroligt spännande! *not*
Sen hem och nu har vi suttit framför datorn och segat.. Har fixat lite på lite kort vi tog i fredags (alla på min prins då jag INTE vill vara med på kort.. ) Nu snart ska jag krypa ner i sängen.. Antar att det kommer dröja ett tag innan David går och lägger sig, han har ju sovit en stund på eftermiddagen :)

Veckan som kommer:
Imorn ska vi handla :P
Tisdag ska jag till gravid-vattengympan
Onsdag ska jag till Amningsinformation på sjukan
Torsdag = Tom
Fredag ska David iväg på grabbkväll (ev.)
Lördag ska vi på bio och middag med mamma (fira min moster Vanja)
Söndag kanske vi ska hämta hem vagnen.. :)

Ja ni, det var det ^^

Dags att sova!

Miss Sjöstrand
Postat av: Elin
URL: http://lilltillys.blogg.se/ 2009-10-04 / 21:12:58

nu tycker jag det är lite dålig uppdatering här;) till och med jag har uppdaterat mer=P


Postat av: Elin
URL: http://lilltillys.blogg.se/ 2009-10-04 / 21:13:21

nu tycker jag det är lite dålig uppdatering här;) till och med jag har uppdaterat mer=P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?