Manad

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-09-14 » 20:56:17
Måndag igen.. Gud va tråkig blogg jag/vi har..
Orkar inte uppdatera så ofta som jag borde, och skriver i stort sett samma sak varenda gång..
Kanske ska skriva ett kort inlägg varje dag istället.. Men det kommer ju bli lika tråkigt det med, om inte värre :P

Hmm, David jobbar kväll denna vecka så nu har jag sällskap på förmiddagen men är helt lämnad åt tv:ns värld på kvällen :P Men som tur är har det ju börjat en hel del bra program på sistone så lite kul får man ju faktiskt ha ändå.
Imorgon är det ju Idol igen och det är alltid lika kul att se alla människor som gör bort sig och även liiite roligt att se de som är bra. Undrar vem som vinner iår.. :)

Har 43 dagar kvar till BF nu.. Funderar på att storstäda i helgen, och fixa spjälsängen! :) Äntligen!!
Har dragit ut lite på för att man inte ska göra allt på en gång! Så i helgen kanske jag får börja boa lite.. Dock mottogs nyheten om att vi skulle storstäda inte med applåder här hemma :P Undra vad det beror på, det som är såå himla kul! ;)

Ja ni, i veckan då.. Vattengympa imorn, får se om jag går.. Vaknar ju fortfarande dunderförkyld och det försvinner på nått mystiskt sätt på dagen :P
I veckan ska vi även träffa Lasse och Alex en sväng, ska bli så kul att träffa dom igen! Och självklart spännande att se hur mycket lilla Wilma har vuxit sen sist! :D
På fredag ska vi iväg till Föräldrautbildningen! Ska bli roligt och förhoppningsvis undervisande.. :)

Ja det var väl det.. :P

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?