Förkylning =/

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-09-07 » 12:08:58
Usch, hela förra veckan låg David i världens förkylning och idag var det min tur att vakna dålig.. Har varit lite snuvig men idag så är det klart värsta dagen...
Och sen höggravid på det.. Vill verkligen inte vara sjuk.. Vill ju pyssla iordning här hemma lite, behövs ju städas om vi säger så..
David lovade iofs att dammsuga av när han kommer hem, men det behövs ju putsas fönster, torka av lister, tvätta bebiskläderna.. MASSOR!! Men förhoppningsvis kommer jag vara frisk snart och då ska ni se på f*n :D

Veckan som sagt tillbringades i sängen mestadels.. Igår var vi ute och plockade lite svamp, bara för att komma ut lite och få lite frisk luft..
Kvällen spenderades hemma hos svärisarna, grillat med svampsås! *mums*
Nästan all svamp som vi plockade hamnade hos svärisarna då vi sällan gör något med svampen.. :P Sparade 1 liter här hemma men resten fick gå dit.. Hittade både gula kantareller, svart trumpetsvamp och trattkantareller.. Riktigt jackpot!

I veckan då, ska jag krya på mig.. Får se lite hur jag mår imorn för ska eventuellt iväg på vattengympa för gravida då.. Ska bli riktigt spännande!
På torsdag ska jag på bio med far min.. Ska bli trevligt!
Sen på fredag ska nog jag och älsklingen ner och dra en heldag på stan.. Beroende på om jag har fått pengar från Alfakassan.. Sen ska nog vi äta lite gott och så :) Ska bli riktigt mysigt!

Helgen blir nog en lugn helg, ska ut till mamma en sväng då min fostersyster fyller år.. David ska iväg på bilträff så jag får en helkväll med familjen.. Underbart!! :)

Ja ni nu har jag kommit av mig lite.. Har suttit i telefon med både FK och Alfa-kassan.. Men nu så är allt uppklarat och jag är med i matchen igen.. Tänk att det är så mycket man ska tänka på! :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan innan David kommer hem och skäller på mig för att jag inte har legat och vilat.. ;)

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?