Ett och ett halvt år!! :)

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-09-23 » 21:39:46
Idag firar jag och David 1½ år tillsammans!!

Vi träffades ju i gymnasiet som de flesta vet, dock är det väldigt (har jag märkt) som vet om att David och jag hade ganska bra kontakt redan då.. Vi pratade mycket via msn, inte såå mycket irl som vi hade velat..
Det blev liksom inte riktigt så.
Det var under sommaren 2004 som vi träffades utanför skolan.. Och jag kände direkt att David var/är en av världens finaste människor! Sen hade vi lite kontakt till och från tills en viss händelse (inget jag tänker ta upp här) som gjorde att jag var tvungen att bryta min kontakt med David.. Tror det dröjde ½ år innan jag pratade med David igen..
Och då var det dags för skolans årliga resa upp till Säfsen/Romme/Sunne (varken jag eller David minns vart vi skulle :P).. Det var här vi började fatta tycke för varandra, dock var vi nog inte redo för varandra då utan det dröjde faktiskt flera år innan det blev vi.. Rättare sagt till förår sen :D

Så här står vi nu, mer enade än någonsin! Vi väntar vårt första barn (och vissa tycker att vi har varit snabba i vändningarna men eftersom det känns som om jag och David alltid har varit tillsammans så känns det helt rätt!) och vi förlovade oss den 31/12-08.. Bröllopet kommer förhoppningsvis stå nästa sommar och det känns som en evighet dit!

Tack för de här 18 månaderna David, du är verkligen mitt liv! Hoppas på oändligt många fler månader med dig, och Liten!
Älskar dig! <3


Miss Sjöstrand
Postat av: Din
2009-09-23 / 21:58:57

Tack själv Erica för dessa underbara månader (L).. Vi kommer hålla livet ut och snart så har vi en liten bäbis i vår famn <3.. Tror ingen kan förstå hur mycke jag älskar dig och ingen kommer att förstå hur mycket vi är gjorda förvarandra <3.. Ger dig allt Erica, min kärlek, mitt skydd, mitt hjärta, och själ för all evighet <3 // Din David


Postat av: Elin
2009-09-24 / 08:11:52

Så mysigt!=) Gu djag kommer ihåg resan med skolan vart det nu va vi åkte^^ när ni myste i bussen o allt =) var det inte den gången jag va med piekart eller va de gången innan? hehe Kramar


Postat av: Erica
2009-09-24 / 21:12:12

Det måste ha varit året efter.. Har för mig att du och Carro satt bredvid :) Vi gick i tvåan så Piekart var nog inte med.. ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?