Uppdatering!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-10-05 » 14:19:38
Vet att jag har varit hemsk med att uppdatera.. :)

Vad som har hänt då? Ja ni, egentligen inte så mycket..
I fredags var jag ute hos mor min, David var iväg på jobbfest.
Så då blev det god mat och familjärt sällskap för min del.
Sen hämtade jag upp David runt 22-snåret och sen hem direkt ner i sängen.. Vilka trötta människor vi har blivit, hur ska det gå med en Liten? ;)

Lördagen spenderades hemma, sitter ju som fastklistrad framför Greys Anatomy nu när jag har säsong 4-5 att kolla på (och helst ska de vara genomkollade fram tills på onsdag ;)). 
Kvällen bar det av ut på middag med min familj, firade min moster Vanja som fyllde år.. (eller om hon kanske fyller i veckan :O).. Sen kollade vi på bio - Flickan som lekte med elden. Bra film, dock inte lika bra som ettan (Män som hatar kvinnor) men det gick ändå.
Dock så märks det på kroppen att det är påfrestande att sitta stilla länge.. Fick både förvärkar, svettningsattacker och de där märkliga krypningarna som härjar.. Men det gick bra!
Igår var vi hos Davids päron och käkade massa gott sen bar det av hem till Lasse och Alex.. Alltid trevligt att träffa dom! Lilla Wilma växer som ogräs och blir bara mer och mer lik Alex :D

Idag då, har Mi varit här och fotat mig och magen. Hon ville ha någon som kunde modellera lite för henne och jag ville ju så gärna ta såna där gravid-fotografier (men det kostar typ multum hos en fotograf).. Så det passade oss båda två som handen i handsken. Lite stelt i början men bara vi kom igång så gick det bra. Tog även lite kort utomhus och jag har lagt upp några bilder på min bilddagbok..Modell för en dag <3
Resultatet efter dagens fotosession!

Idag då, lugn dag.. David kommer ju hem snart.. Och då ska vi städa lite, alltid lika kul ;)
Sen mat och sen är det ju kväll :P

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?