Storstäd, smärta och BM :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-10-15 » 18:36:33
Idag hände det..

Ja storstädning alltså.. David kom ut på morgonen från sovrummet och tyckte att vi behövde dammsuga.. Sagt och gjort, och jag drog fram skurhinken också så nu är det rent här hemma.. :)
Känns skönt att ha det gjort, kanske bara det Liten väntade på innan h*n vill komma ut ^^ (önska går ju alltid)

Sen efter att David åkte till jobbet satte jag igång och sorterade hans papper som han hade samlade i en mapp.. En fin blandad kompott som nu sitter ordentligt sorterade i en pärm istället *stolt*

Har även hunnit med att spana på några avsnitt av Greys Anatomy (och snart är jag ju klar med att hinna ikapp - WHAT TO DO THEN??!!)..
Kom precis upp från en skönt bad, har blivit mycket av det på sistone...
Känner mig både tung och otymplig just nu.. :) Som en tjej på Familjeliv.se så fint beskrev det - Känns som man har en kokosnöt mellan benen, och det gör det faktiskt ibland.. Sånt otroligt tryck neråt!! :)

Sov sådär inatt igen, kissar ju fortfarande ca 2-3 ggr per natt, sen så har vi fortfarande samma irriterande granne ovanför som ställer sin mobil på väckning kl 6 men inte f*n går h*n upp för det utan snoozar till kl 7.. OCH alla vibrationer går rakt igenom golvet och ner till oss.. Och varje snooze tar ungefär 50 såna vibratorsignaler.. *morr* (ja, jag har räknat dom..)
Sen är ju katterna hungriga, skrapar på sovrumsdörren (och bara jag hör det)..  Sen imorse när jag väl var uppe och gav dom mat (med baktanken att kunna sova liiite längre på morgonen) så hade de ner en blomkruka ist... Ibland kan man bli tokig för mindre.. Och jag har någon skum klocka i mig som säger att efter kl 9 kan man inte somna om (denna klocka ser även till att sömn under dagtid är en omöjlighet)..

Imorn är det dags för BM igen.. Trodde det skulle ta jättelång tid tills detta möte men inte då.. :) Ska bli lite spännande att väga sig imorn, då jag tycker att jag har gått upp som mest under de senaste två veckorna.. :P får se om jag nått över 80-sträcket! ;)
Sen vill vi ju veta om bebisen har lagt sig som den ska (fixerad och klar) och sen är jag nyfiken på vad SF måttet säger.. :) Och vad BM säger :P Tänk om hon tror att bebis kommer snart? Hon ville ju inte boka in ett möte sist vi var där.. Kanske anade hon någonting? *hoppas hoppas*

Nae, nu blir det lite mer Greys och minde bloggande!!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?