Så nära men ändå så långt bort.. :O

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-10-06 » 22:37:20
Där satt jag framför datorn, precis som vanligt strax innan David skulle komma hem.. Slog på ett avsnitt Greys Anatomy för att få tiden att gå.
Hann se en kvart när jag kände en ihållande smärta i ländryggen men tänkte inte mer på det än att jag suttit för länge vid datorn..
Smärtan fortsatte, och gick efter ytterligare en kvart över till magen.. Nu började tankarna komma - "Är det dags? :O".. Ringer David och pratar lite med honom, bara för att få nått att tänka på (han var nämligen på väg hem från jobbet)..
Tog två värktabletter vid 15, och väntade på att dessa skulle verka (förvärkar ska ju sluta om man vilar/tar värktabletter/tar ett varmt bad).. Inget effekt och David stackars hade hunnit komma hem och blev väl lika förväntansfull och spänd som jag blev när det inte hände nått med värktabletterna..
Runt halv fyra tappade vi upp ett varmt bad till mig, kröp ner och väntade på att det skulle avta..

Runt fyra så hade jag fortfarande ont, och ja.. Häftig känsla egentligen att längta efter smärta.. :)
Men runt kvart över fyra började smärtan avta, och ja.. Där avslutades det..
Sitter här idag, lite besviken över att det inte blev mer..

Har inte sovit speciellt mycket inatt, drömt massa konstigt.. Men antar att det är normalt efter en sån upplevelse..

Märkte igår vart vi står tillsammans och med det stödet som min prins gav mig igår så kommer vi klara av förlossningen galant.. :) Är så tacksam över att ha världens bästa person vid min sida! Älskar dig min prins!! <3<3<3

På torsdag "får" Liten komma ut, är då vad man kallar "fullgången".. Har bokat en tid hos BM den 16:e men ingen efter det.. BM ville inte riktigt göra det.. Undra varför, kanske tror hon att vi ska få tidigare.. Och det gör mig ingenting :D
Längtar så fruktansvärt efter att få Liten nu, vill inte ha tjockismage längre utan en Liten på magen istället :)
Bara 22 dagar kvar! :)

Miss Sjöstrand


Postat av: Evelyn
2009-10-07 / 17:38:14

Vad spännande det är att följa hur det går för er! =) kikar in här lite då och då för att se hur du/ni mår! Hoppas att den lille ploppar ut snart! sköt om dej!

Kram / evelyn


Postat av: Erica
2009-10-07 / 21:41:38

Allt är bra här, dock är som sagt längtan stor tills förlossningen.. :) Men inom 5 veckor ska den lill* vara ute iaf :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?