Mindre än en vecka kvar..

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-10-22 » 13:51:59
Jahopp, då var vi på den riktiga upploppssträckan..
Bara 6 dagar kvar idag.. Dock ingen garanti på att bebis kommer den 28:e :P

Idag ska vi till BM igen, hon vill ses varje vecka nu vid slutspurten.. Hoppas verkligen att hon kan säga nått av värde idag så att man kan få upp hoppet lite.. Har ju intalat mig själv att sluta leta tecken, det kommer igång när det kommer igång när det kommer igång.. :P Lättare sagt än gjort, speciellt när man har lite förvärkar och sånt jobbigt.. :)
Pratar ju i ett forum på familjeliv.se och där ploppar det ut bebisar i ruskigt tempo och vill verkligen att vi ska vara näst på tur.. Men vi kommer garanterat att gå över (jaaaa, jag vet att jag tjatar :P) så det är väl bara önsketänkande ^^

Idag har jag även varit iväg med min mor en sväng, handlat lite på Maxi och fikat en sväng.. Alltid lika trevligt att ses! <3 Hon är visst lika nervös som vi andra är :) Längtar efter att bli mormor ^^

Annars då, senare idag ska jag träffa underbara Elin.. <3
Tycker verkligen om dig jättemycket och är så glad över att ha dig som min vän! <3

I helgen ska vi ut till mor min, antingen på fredag eller söndag eller båda dagarna.. På söndag ska vi fira min mormor nämligen.. Undra hur mycket hon fyller.. Kan det vara 96? :O

Nu ringer prins snart! :)

Miss Sjöstrand
Postat av: Anonym
2009-10-22 / 19:28:21

Tycker om dig med JÄTTE mycket=) och är så glad över att ha dig som min vän(L)


Postat av: Alexandra & Lasse
URL: http://spyfrugan.blogg.se/ 2009-10-27 / 09:31:52

Grattis till det lilla knytet=) Hoppas att allt gått bra, nu väntar vi bara på att vi ska få komma och kolla! Kramar


Postat av: Anonym
2009-10-27 / 11:47:27

Grattis till lill tjejen :) /lovisa. Eriks flickvän.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?