Fredag för er som missat det...

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-10-09 » 22:47:20
Då sitter man klistrad framför datorn medans man väntar på att Idol ska dra igår igen.. :)

Idol.. Det var nog bara Reza och Erika som sjöng någorlunda bra idag, resten lät tråkiga och sega.. Temat var ju club-musik men hade de sjungit live på Otten/Palace så hade nog golvet varit lika dött som när jag sjöng Kareoke skitfull :P Hoppas verkligen att han Nicklas åker ut för han är verkligen sååå Emo-shit att man inte orkar med honom.

David och jag slog på stort idag och gjorde ugnstekt fläskfilé med självplockade trattisar och pomme.. *mums* Det var såå gott och som tur var blev det kvar till lunch imorn och sånt är ju aldrig fel :D
Plockade trattisarna igår, fick med oss pappers-kasse hem varav vi gav hälften till Davids föräldrar.

David
har ju legat sjuk i veckan, likaså hans syster och hennes man, och Davids pappa.. Antar att det är något som går.. Så jag har fått pyssla om min prins lite.. :)
Och sen har ju jag min förkylning som jag inte blir av med.. Hoppas verkligen att den släpper snart!

Nu vill jag verkligen att bebis ska komma ut, hittade massa söta kläder när jag var på Maxi med mamma, dels en Kanin-overall.. Med både öron och rumpstump.. :) Och sen en Hello-Kitty-overall.. *mys* Tjejkläder är ju sötare än killkläder och då längtar man ju efter en liten flicka.. Men sen finns det även en del coola killkläder och då blir man sugen på en liten pojke istället.. :) Får helt enkelt se vad det blir, och sen blir det shoppa av!! :D:D

Har haft förvärkar sen i måndags, vissa säger att det är normalt och vissa säger att de kommer precis innan förlossningen.. Vet inte riktigt vad man ska tro, har ju bara haft 4-5 förvärkar genom HELA graviditeten.. Och sen att få det hela tiden är ju verkligen någon som avbryter det vanliga.. Och sen att vakna av dom är lite ovanligt det med.. Undra om förlossningen håller på att närma sig eller om det bara är ett elakt spratt..
Inatt har jag knappast fått sova alls.. Dels pga förvärkarna och de vanliga nattkisserierna.. Men sen förvärkarna började även foglossningen och ja.. Inget att leka med när man är smidig som en valross..

Imorn är ju dagen med stort D.. Då ska vi nämligen hämta ut vagnen.. :D Ska bli såååå häftigt att få hem den!!! Ska även hämta hem och montera Babyskyddet i bilen så nu kommer Davids racer att bli en familjebil på riktigt ;)
Dock så blev det lite knivigt med pengarna idag.. Davids bank-dosa la av, och hans telefonbank har lagt av och banken hade stängt så där stod vi med 2000 kr back.. Som ligger säkert på Davids konto men jag har ju resten på mitt så det var bara att ringa min snälla mor som förde över dessa till mig.. (Älskar dig mamma!) Så nu har vi pengarna, och är skyldiga mor min 2000.. Men hon får ju dom så fort vi har bytt batteri i Davids dosa..

Vet att vi har fuskat med fotona på magen på bilddagboken men vi har visst bytt fokus lite.. Ska ta bilder ikväll och förhoppningsvis lägga upp dom ikväll :) Imorn ska vi iaf ta kort på vagnen och babyskyddet att lägga upp! :)

Nu IDOL!! :)

Miss Sjöstrand


Postat av: Annafia
URL: http://annafias.blogg.se/ 2009-10-10 / 09:27:10

Haha, vadå, var dansgolvet tomt när vi sjöng karaoke? "It's a miraaacleeee! You sexy thing!!" (^^) Ja jag vet inte, enligt mig sjöng vi ju bara en låt som sagt, hihi!


Postat av: Lina
URL: http://chamallow.babyblogg.se 2009-10-10 / 09:37:19

De där med förvärkar e ju ett mysterie i sig. Ja hade förvärkar i 7 hela veckor innan förlossningen satte igång o en kompis, ja hon hade förvärkar i 1 dygn, sen va de igång på riktigt. Så ja håller tummarna för att de inte dröjer länge nu innan bebis bestämmer sig för att kika ut ^^ Kramis


Postat av: Erica
2009-10-11 / 13:11:20

Ja jag hoppas iaf att det sätter igång snart.. :) Vill verkligen snusa bebis nu!



Jag minns också bara en låt men vi sjöng ju minst tre :P Gud, va bra vi var! not ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?