9 dagar kvar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-10-19 » 14:13:36
Nu är vi snart där, snart på BF datumet.. Dock som sagt bara ett datum..
Här i Norrköping får man ju gå över 21 dagar.. :/
Så rent kallt är det max 4 veckor och 2 dagar kvar tills vi får träffa Liten.. Men hoppas att den lill* väljer att komma ut självmant utan att man måste bli igångsatt..
Och gärna snart!

Dock som sagt, har jag ingen rätt att klaga eftersom det faktiskt är 9 dagar kvar.. Men liiite less är man faktiskt.. Trött på att magen är spänd som en fotboll och på att känna mig som en flodhäst när jag försöker sova..

Vet att jag borde passa på att sova på dagarna när jag ändå kan det, men det är svårt att slappna av och inte lättare att sova på dagtid än nattetid.. Man vet ju aldrig när förlossningen startar, den kan ju starta kvällstid och då skulle det ju vara bra att ha sovit lite på dagen så att man har några krafter kvar.. Som det är nu slocknar jag direkt när jag lägger mig i sängen på kvällen..
Så jag vet att jag borde men det är svårt att få kroppen att slappna av.. Dessutom känner jag mig dum som sover dagtid, även fast jag vet att det är för vårt bästa :)

Idag har varit en seg dag.. Jag och prins somnade inte förrän halv ett - ett inatt.. Och sen vaknade jag vid kvar över 4 och var kissnödig... Sen somnade jag inte om och Davids klocka ringde vid 5 så det blev inget med att somna om där inte.. Låg vaken och hörde när grannens förbenade mobil ringde för väckning vid 6.. Somnade om vid kvar i sju-sju.. och vaknade vid 10.. Vet att det är sju timmar med sömn men det funkar ändå inte riktigt..
Har blivit en seg dag framför tvn helt enkelt.

David jobbar dag denna vecka och kommer hem strax efter tre.. Däremot hoppas nog Champis på att han kommer snart (sitter och stirrar frenetiskt på dörren).. :)
Veckan då, är helt blank bortsett från ett möte med BM på torsdag.. :) Ska bli spännande att höra vad hon säger..
Hon sa ju inget av intresse när vi var där i fredags.. Bebis fortfarande ruckbar, SF-mått 35.. Lät inte som om hon trodde på bebis snart.. Ska kanske boka tid för eventuell igångsättnings-konsultion på torsdag.. HUR kul låter det :P Hoppas bebis kommer snart!!!

Ja ni, nu ska jag sitta och längta efter bebis!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?