Trött

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-11-24 » 22:32:24
I måndags var vi som sagt på BVC och det gick jättebra :)
Tuva har nu ökat till 3670 (520 gram upp på två veckor) och är 50½ cm lång (1½ cm upp) så det är bra..
Tur att man själv inte ökar så mycket i vikt :P
Angående förkylningen så var det lugnt, det är bara en förkylning.. Sällan spädbarn blir allergiska mot pälsdjur sa BVC-sköterskan :) Såå skönt att höra!! :D

I helgen var vi på fest, glömde jag nämna ^^
Firade Stenberg och Thapper som fyllde år förra veckan :)
Så det blev först en förfest hemma hos Stenberg och Ida sen ut till Hugos och bowla. Riktigt roligt!
Tuva fick spendera lördagen med min mamma, och det gick jättebra :D
Så vi hämtade henne efter bowlingen och sen hem och direkt ner i sängen :) Jag var helt ur gängorna (alltså, inte dörak menar jag då utan klarade inte av festandet så jag somnade redan i bilen på väg hem.. :P)
Söndagen spenderades först hemma sen till Fanny på födelsedagskalas :) Riktigt trevligt!

Tuva fick ju ersättning under lördagen och större delen av söndagen så hon har haft ont i magen nu i två dagar.. Jag är helt slut och antar att hon är det med.. Stackarn har ju världens magknip och har inte bajsat sen söndags.. Hoppas verkligen att det kommer ut snart för hennes skull! Hon somnade kl 3 inatt och vaknade kl 8 imorse.. Inte mycket sömn där men vi har sovit en snabbis nu på eftermiddagen :) Hon ligger och sover just nu, men det är dags för mat snart.. ^^

Nu ska jag njuta lite av stillheten! Skickar med en nytagen bild på underverket! :D



Miss Sjöstrand
Postat av: Lina
URL: http://chamallow.babyblogg.se 2009-11-25 / 15:01:30

Ett litet tips ifall ni ger ersättning fler ggr, ha i lite matolja i varje flaska, de hjälper om hon nu blir hård i magen av ersättningen (hade samma problem med Elicia när ja sluta amma). Hoppas hon mår bättre snart. Kramis


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?