Nöjd med livet.. =)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-11-03 » 23:27:35
Mitt liv är bra.. Har insett hur lyckligt lottad jag är som har det så bra!

Har en underbar familj som jag älskar över allt annat!
Min stora familj är det härligaste som finns!

Dels har vi vår lilla familj, där världens finaste sambo finns och världens vackraste dotter.. Älskar att vara mamma och familjelivet är verkligen nått för mig! Trivs med att bara leva för någon annan (dock inte så som det låter men ni fattar vad jag menar :) ).. Känner att trots att vi har ett litet spädbarn här hemma har vi tid med att vara oss själva, man hinner ta en dusch, laga kvällsmat ihop och njuta av att vara en familj utan att det tär på oss.. Vi stöttar varandra genom allt och det är så j*vla underbart!

Sen har vi "min" familj.. Min mamma är mitt stora stöd, jag älskar henne såå mycket och ja.. Vet inte, finns inte ord för vad hon betyder för mig. Har även min syster, som efter Tuvas ankomst har blivit sig själv igen.. Som jag ser det iaf, hon har haft en jobbig sommar och det känns underbart att hon är "tillbaka"..
Sen har vi min pappa, finns alltid där när man behöver honom.. Hjälper alltid till när man behöver det och det är så fint!

Sen har vi "Davids" familj.. Bättre svärföräldrar finns inte, de finns där som stöd och ja.. Det är ju allt man behöver egenligen! <3 Det märks att de bryr sig och sånt betyder!
Sen har vi Davids syster Fanny och hon har funnits för oss under graviditeten och fått svara på otaliga konstiga frågor. Det är skönt när det finns någon att fråga i familjen som har gått igenom samma sak.
Är glad över att jag kan kalla Davids familj för min familj <3

Jag är tacksam över att ha en jättefin lägenhet i ett inte så hemsk område i Norrköping och att vi trivs i vår lägenhet. Vi har så att säga tak över huvudet och det är ett fint tak dessutom ;)
Vi har pengar så att vi klarar oss, inte så att vi lever i överflöd men vi klarar oss :) Vi har en fin bil som kommer att hålla flera år framöver.

Sen har jag min bästa vän Elin, vi pratar inte så mycket som jag skulle vilja men vi båda är ju upptagna på varsitt håll men vi vet ändå vart vi har varandra.. Jag önskar dock att det fanns lite mer tid, så att vi skulle kunna umgås mer men just nu är det som det är och ja.. Man får helt enkelt acceptera det :) Vet vart jag har henne, och det känns underbart! Älskar dig Elin!

Jag har insett att man mår bäst av att leva just nu, man ska inte oroa sig över vad som kan hända hela tiden.
Dock så säger jag inte att jag inte oroar mig ändå, det hör till vardagen men jag försöker tänka på att leva just nu. För just nu, är jag väldigt nöjd över mitt liv!!

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?