Tisdag - En regnig dag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-05 » 11:19:09
Idag regnar det ute för er som inte har vaknat och kollat ut genom fönstret än.. :P

Lite trist, men då behöver jag inte känna mig dum för att jag sitter inne ^^. Känner att jag borde städa idag, eftersom det är sånt surt väder ute.. Men kommer troligtvis falla ihop död på golvet om jag gör det.. Väldans seg förkylning det här.. ^^
Som om inte graviditeten har slitit på mig så ska jag få en elak förkylning! :P

Men det är bara bita ihop som min mor hade sagt :D

Det jag kan vara nöjd över är min underbara sambo! Utan honom hade jag aldrig överlevt den här tiden.
Han finns alltid där och stöttar mig. Älskar honom mer än livet självt och kommer alltid att göra! <3


Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?