Tacka gudarna för nio liv!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-07 » 10:19:51
Det är precis vad jag gör idag..
Igår när jag och David satt och kollade på TV hörde vi ett skumt ljud.
Lät lite som blixtar och vi vände på huvudet mot ljudet.
Då ser vi Trocadero sitta fast i elsladden (musklerna i käkarna krampade runt sladden). Jag sliter bort honom utan att dra ut sladden först, kanske inte jättesmart med tanke både på mig och lill*n.
Men det gick bra och jag fick bort honom.
Har aldrig varit med om att benen viker sig men igår fick jag själv erfara vad det handlar om.
Trodde verkligen att min lilla bebis (Trocadero då) hade dött men han måste ha offrat 8 av sina 9 liv för han finns fortfarande här hos oss. Jag grät så tårarna sprutade och ringde till varenda veterinär och mamma och Elin. Men inget fanns att göra.
Men han lever och busar som vanligt idag, dock lite brännmärkt på tungan.. Men annars mår han bra.

    <3

Usch, vilken hemsk upplevelse.. :( Helt tom i kroppen idag, tänk om han inte hade överlevt... Jag hade nog.. Ja jag vet inte.. :'(

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?