Städning

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2009-05-14 » 11:50:02
Hur ska man få inspiration till att städa?? Hur ska man få det att bli roligt?
Alltså jag fattar inte hur något kan vara såå otroligt tråkigt.. När man dessutom har en gigantisk trea som tar typ 3 timmar att städa så tar det låååång tid innan man får lust att städa.. :P
Idag behövs det iaf städas, det är det enda jag vet.. Men vart ska man börja? Kanske i köket, det blir nog lättast så, att ta det jobbiga först ;)
Har iaf plockat ner gardinerna idag, så jag hinner att tvätta dom tills flytten.

Nu sitter jag och fyller i min kalender med saker att göra.. Känns som om det hela kan börja flyta på nu med flytten :)
Så vi flyttar antagligen lördagen den 30 maj..Ska bli väldigt kul att komma till ny lägenhet :) Alltid lika spännande :D:D

Nu ska jag nog ta tag i städningen.. :)

Miss Sjöstrand
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?